Tuesday, July 31, 2012

snsd profile

kami akn mule kan dgn snsd

rofile

giri generation adalah popular dgn sembilan anggota Selatan gadis kumpulan Korea yang dibentuk oleh SM Entertainment pada tahun 2007. Ahli-ahli, supaya pengumuman untuk berada dalam kumpulan, Yoona, Tiffany, Yuri, Hyoyeon, Sooyoung, Seohyun, Taeyeon (pemimpin), Jessica, dan Sunny. Mereka dikenali sebagai SNSD, singkatan nama Korea kumpulan-Nyeo Shi Dae atau Jadi Nyuh Shi-Dae, nama Cina Shao Nu Shi Dai, nama Jepun JiDai ShōJo yang. Mereka juga dikenalisebagai SoShi yang adalah singkatan nama Korea kumpulan. Rasmi kumpulan kipas-kelab yang dinamakan sebagai S NE (소원) yang diumumkan sebagai "Jadi-menang" yang bermaksud "hasrat" dalam bahasa Korea.

mempunyai peringkat debut rasmi mereka pada 5 Ogos 2007 dengan single pertama mereka "Ke Dunia Baru". Kumpulan ini telah mengeluarkan dua album dan perseorangan yang pelbagai, yang seterusnya untuk mencapai kejayaan komersial.taon  2009 lagu "Gee" 9lagu yg memegang rekod paling lama berjalan # lagu 1 di KBS Music Bank, pada 9 minggu. Tahun itu juga menyaksikan gadis-gadis yang memenangi pelbagai anugerah, termasuk Artist of the Year (Daesang) berturut-turut anugerah di Anugerah Industri Muzik Seoul, Anugerah Cakera Emas, Anugerah Muzik Melon, dan Anugerah Budaya Korea Hiburan.

Ahli-ahli kumpulan itu telah mengadakan pelbagai aktiviti sebagai penghibur solo - bertindak dalam klip video, drama, dan muzikal; hosting menunjukkan pelbagai pelbagai realiti; dan melepaskan single solo untuk drama soundtrack.sekian

No comments:

Post a Comment